Tuesday 3 September 2013

Rentetan Peristiwa.. Renung2 kan.. :)

Timur Tengah - Middle East

TURKI : Uthmaniyah yang ditumbangkan dan Jatuh ke tangan Puak Sekular Ekstreme, walaupun kini diperintah Pemimpin “Islamik” Erdogan, Hakikatnya beliau hanyalah Puppet yang hanya bersuara tapi tidak bertindak kerana dikekang Pengikut Setia Attaturk.

PALESTIN: yang sebelum itu makmur dibawah pemerintahan Uthmaniyah ditawan mudah puak kufar sebelum diserahkan pada Zionis.

IRAQ : satu-satunya negara yang lantang mempertahankan Palestin secara ketenteraan diceroboh dan diranapkan,USA dan negara Salib dan Bantuan sulit dari Syiah (IRAN).

AFGHANISTAN : negara mundur yang memiliki hasil bumi paling kaya didunia dirampas oleh USA hasil bantuan Syiah (IRAN) dan segala hasil buminya disalur pada Zionis (Israel).

LIBYA: pimpinan Ghadaffi merupakan musuh ketat Negara Salib dijadikan bahan Eksperimen untuk mencetuskan “Arab Spring”…Rakyatnya dihasut untuk “BANGKIT”…dibantu dengan “Bersungguh2″ oleh Tentera Salib (NATO).

SYRIA : adalah sasaran sebenar Operasi Arab Spring yang dirancang Zionis kerana sudah tertulis dalam kitab2 lama Yahudi bahawa Syria adalah medan perang Armageddon melibatkan Mesiah(Dajjal) dan Al-Mahdi.

MESIRwalaupun “DISERAHKAN” kepada Dr. Morsi dari Ikhwanul Muslimin, kemudian dirampas semula oleh Tentera Firaun moden pimpinan Syiah dan Zionis bertujuan menimbulkan kemarahan tak terhingga Umat Islam supaya tercetusnya Armageddon dengan segera.

Jadi,nampak tak permainan Zionis di situ? Mereka telah mengepung Mekah dan Madinah secara sistematik dan tersembunyi.Namun,walau sehebat mana pun perancangan mereka,hebat lagi perancanganNYA..Allahuakbar!
Wallahualam..Hanya Allah yang mengetahui segala-galanya..
p/s: sama-sama kita panjatkan doa dengan iringan al-Fatihah buat para pejuang Mesir (Syuhada’) yang gugur bertempur di medan Raba’ah.Amin~

No comments:

Post a Comment